Εντυπωσίασαν τα τοπικά προϊόντα της Στερεάς Ελλάδας στην έκθεση Speciality Dubai
Φορμαέλα και Φέτα από τη Λειβαδιά και την Κάρυστο, Κονσερβοελιές Ροβιών, Σύκα (το ιερό φρούτο των μουσουλμάνων) από την Κύμη και το κελυφωτό φυστίκι είναι μερικά μόνο από τα Προϊόντα Ονομασίας Προέλευσης του τόπου μας που ταξίδεψαν από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου στο Ντουμπάι, με πρωτοβουλία της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, για την έκθεση Speciality Dubai.
H Περιφέρειά μας συμμετείχε, με μια σειρά δράσεις που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του τριετούς ευρωπαϊκού προγράμματος EUnique και εντυπωσίασε, σύμφωνα με την ειδική συνεργάτη του περιφερειάρχη Φάνη Σπανού, Ρούλα Κεχρή η οποία συνόδευε την αποστολή στην αραβική χώρα.
Special event με κορυφαίους αγοραστές, εισαγωγείς και δίκτυα λιανικής, live cooking show, συναντήσεις με εκπροσώπους ΜΜΕ, με διανομείς και αναγνωρισμένους σεφ, ήταν μερικές μόνο από τις δράσεις στις οποίες συμμετείχαν οι επιχειρήσεις μας που βρέθηκαν στα Αραβικά Εμιράτα.
Τα μέλη της επιχειρηματικής αποστολής, με επικεφαλής τον Πρόεδρο της Αγροδιατροφικής Αναστάσιο Βελισσαρίου, είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να καταρτιστούν από τον Εμπορικό Ακόλουθο της Πρεσβείας μας κ. Β. Θωμόπουλο και στη συνέχεια να έχουν συναντήσεις Β2Β.
Μαθαίνουμε ακόμα πως τα ΠΟΠ/ΠΓΕ προϊόντα μας δοκιμάζονταν μεμονωμένα αλλά και ως βασικό υλικό σε έναν τεράστιο μπουφέ με φαγητά και γλυκά στο Radisson Blu Hotel ενώ τα μέλη της αποστολής και η διατροφολόγος κ. Tipper έκαναν παρουσιάσεις όπου συμμετείχαν και οι επιχειρηματίες μας.
Αξίζει να σημειώσουμε πως αυτή ήταν η πρώτη δέσμη δράσεων από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα EUnique, προϋπολογισμού 1.300.000 €, που θα κάνει αισθητή την παρουσία των ΠΟΠ της Περιφέρειάς μας στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και στη Σαουδική Αραβία ώστε να μας γνωρίσουν οι καταναλωτές.
Μεταξύ αυτών των δράσεων, είναι ο δειγματισμός και η διανομή προϊόντων μας στα μεγαλύτερα σουπερμάρκετ της αραβικής Χερσονήσου δύο φορές το χρόνο για 3 χρόνια. Παράλληλα η γνωριμία με επιχειρήσεις εισαγωγής, διανομής, λιανικής & HORECA, με στοχευμένες επαναλαμβανόμενες δράσεις σε βάθος τριετίας αλλά και με ειδικό site, με social media, με παραγωγή ταινίας, με συνταγές στο youtube, με έντυπα κλπ.
Αξίζει, τέλος, να αναφερθεί ότι όλα τα προϊόντα που χρησιμοποιήθηκαν για δειγματισμό στις εκθέσεις και τα σημεία πώλησης, αγοράζονται και πληρώνονται μέσω του προγράμματος.